Regulamin
Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi u nas w Deep Clean, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu jak najlepszej jakości wykonywanych usług.Postanowienia ogólne
1. Deep Clean świadczy usługi w ramach działalności prowadzonej przez Kamil Wołk wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności. Znajdującej się pod wcześniej wspomnianą nazwą, bądź Nip: 9252136643, Regon:521989536.
2. Deep Clean zastrzega że ceny podane na stronie mają charakter podglądowy i cena ostateczna jest zależna od wielkości pojazdu, bądź stopnia oraz rodzaju zabrudzenia.
3. Rezerwacje terminów na konkretne usługi i wyceny prosimy kierować pod numery telefonu: 661 873 569, bądź 733 921 648, lub poprzez email deepcleanns.kontakt@gmail.com oraz poprzez messenger na profilu facebookowym firmy.
4. Płatność za usługi następuje po jej wykonaniu, gotówką lub przelewem blik.
7. Klient pozostawiający samochód powinien pozostać na terenie zakładu lub jeśli odbiór auta ma nastąpić w późniejszym czasie powinien pozostawić kluczyki do auta i udzielić wszelkich niezbędnych do uruchomienia pojazdu informacji aby umożliwić przestawienie auta na parking dla klientów po wykonaniu usługi. Klient upoważnia tym samym personel detailingu do poruszania się pojazdem na terenie detailingu oraz parkingu dla klientów.
9. Po wykonanej usłudze klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń co do stanu auta, pracownikowi. Po odebraniu pojazdu reklamacje nie będą uwzględniane.
11. Wydanie pojazdu jest tylko osobie, która nam go dostarczyła. Jest możliwość odbioru przez inną osobę po wcześniejszym ustaleniu.
12. Usługi są wykonywane na wysokiej jakości produktach.
Czyszczenie samochodów & Pranie tapicerki
1. Firma Deep Clean nie gwarantuje usunięcia wszystkich zabrudzeń(np. kawy, herbaty, farb, tuszu, moczu, smarów), a zwłaszcza starych plam lub zapieranych domowymi sposobami lub nieodpowiednią chemią powodując utrwalenie plamy.
2. Firma Deep Clean nie gwarantuje całkowitego usunięcia nieprzyjemnych zapachów np. pleśni, moczu, papierosów pomimo całej staranności oraz zastosowaniu najlepszych sródków.
3. Podczas czyszczenia wnętrz samochodów w których zainstalowane są foteliki dziecięce, foteliki zostają zdemontowane i pracownicy ponownie ich nie instalują.
4. Osoba pozostawiająca pojazd na czas usługi powinna usunąć z pojazdu wszystkie wartościowe przedmioty, opróżnić kieszenie i schowki. Studio i jej pracownicy nie odpowiadają za przedmioty pozostawione w pojeździe.
5. Pranie podsufitki, boczków ze względu na specyfikę, podwyższoną możliwość wystąpienia uszkodzeń w pojeździe wykonane są na ryzyko klienta.
6. Pojazd zawsze zostaje wydany wysuszony.
7. Dywany i wykładziny klejone, podklejane mogą ulec rozklejeniu podczas procesu. Firma Deep Clean nie ponosi odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia.
8. Dywany wełnianie, bądź z długim włosiem mogą nieznacznie zmienić swoją sztywność.
9. Meble tapicerowane czyszczone są wyłącznie w miejscach do których jest dostęp ssawki urządzenia piorącego.
10. Meble przed usługą powinny zostać przygotowane poprzez opróźnienie pojemnika na pościel, a także usnięcie brudu zalegającego na meblu.
Korekty Lakieru & Polerowanie lamp
1. Każdorazowo przed rozpoczęciem prac, klient ma obowiązek zgłosić miejsca podatne na uszkodzenia, które mogą powstać przy myciu wysokim ciśnieniem takie jak świeżo lakierowane miejsca lub ubytki lakieru. W przypadku gdy klient nie zgłosi miejsc podatnych na uszkodzenia myjnia nie ponosi odpowiedzialności za powstałe straty.
2. Firma Deep Clean przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac z powłoką lakierniczą bada jej stan za pomocą miernika.
3. W przypadku zauważenia przez pracownika lub zgłoszenia przez klienta uszkodzeń, mogących się powiększyć w trakcie prac lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, pracownik może odmówić wykonania usługi.
4. Klient powinien poinformować pracownika o nadmiernie rozgrzanych tarczach hamulcowych aby uniknąć ich odkształcenia podczas mycia.
5. Klient/ka zostawiając auto w naszym studiu poświadcza, że pojazd jest wolny od uszkodzeń, które mogą się powiększyć podczas korekty lakieru.
6. Jeżeli na samochodzie klient posiada jakąkolwiek powłokę zabezpieczającą (ceramika, kwarc etc.) powinien niezwłocznie poinformować o tym osobę przyjmującą pojazd na wykonanie usługi.
Promocja pieczątki
1. Firma Deep Clean zorganizowała promocję znajdującą się na tylnej części wizytówki za każde skorzystanie z usługi przysługuję klientowi jedna pieczątka.
2. Zebranie wszystkich sześciu miejsc wyznaczonych na pieczątki uprawnia do odebrania rabatu w wysokości 100zł na kolejne usługi.
3. Promocja nie obowiązuje komisów samochodowych i flot samochodowych z racji na indywidualne podejście i przygotowanie pod nich indywidualnej oferty.
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 09.05.2022 r.